Sunday, July 12, 2009

Kehidupan ini...

Kehidupan ini bagaikan satu jalan yg lurus.andainya tersilap langkah,sukar utk kte mengulangi apa yg sudah kita lalui.begitulah kehidupan kita seharian.cubalah utk menjalani dengan sebaiknya.mungkin ada pahit dan manisnya didalam kehidupan seharian.tapi sume itu akan menjadi pengalaman buat kita.dan pengalaman itulah yg akan mendewasakan kita.
Kisah hidup aku sangatlah bermakna.hahahaha(belum masanya utk aku cerita).Kata orang,hargailah apa yg ada dan cubalah utk menerima segala kemungkinan yg akan berlaku dalam hidup kita.tapi apa plak kata haiwan?kata tumbuh-tumbuhan??.siapa yg pedulikan mereka??.itulah tugas jabatan alam sekitar..
Hari ini adalah permulaan aku menulis blog.aku tak tahu lagi motif sebenar aku menulis blog.tapi apa yg aku nampak,aku semakin pandai berkarya.mungkin ini lah kelebihan aku (dengan bangga nya) ( ' .. ' ) jangan mareeee......

2 comments:

  1. hehhehehe
    memg syg pandai berkarya
    teruskan usaha yea :)

    ReplyDelete
  2. :) yee aku hargai apa yg ada..
    apa yg pokok pkirkan..
    tugar jabatan alam sekitar yehhh.
    ahaha. tugas kita jugak.

    ReplyDelete